Rólunk

Az IMO – TIME FOR WINE, azaz az Ital Magyarország Kft. a hazai italkereskedelmi szektor meghatározó szereplője, fő tevékenységi körünk a hazai borok és pálinkák termelése és forgalmazása, illetve külföldi borok és röviditalok forgalmazása.

Szívügyünk a magyar bor és a magyar borvidékek; képviselt borászatainkon keresztül részt veszünk az ország legjelentősebb borvidékeinek, így Tokaj, Eger, Villány, Szekszárd, Balaton és az Alföld borainak forgalmazásában. Képviselt borászatainkkal stratégiai és kereskedelmi kapcsolatot alakítottunk ki, kiszolgálva logisztikai igényeiket is. 14 kiemelt borászattal dolgozunk, akikkel személyes és szoros viszonyt ápolunk, mely a forgalmazáson túl kiterjed szakmai támogatásra, egyedi termékfejlesztésekre és marketing támogatásra is.

A bor üzletágunk mellett kiemelt figyelmet fordítunk röviditalainkra is. A hazai pálinkák közül két kiemelt márka tartozik szortimentünkbe: a 895 Hunnium termékcsalád és a Kárpátia pálinkák színesítik és ízesítik portfóliónkat.

A 2019-es évtől kezdve nyitottunk a külföldi borászatok felé; hosszas keresgélés és kóstolás után elhoztuk Magyarországra Dél-Európa – szerintünk – legígéretesebb és legjobb tételeit. Jelenleg Olaszországból és Spanyolországból importálunk különleges termékeket, melyek jól kiegészítik a magyar piacon elérhető széles termékskálánkat. Olaszországból – a proseccok hazájából – jelenleg 8 féle proseccot importálunk. A standard minőségtől kezdve a különleges, dűlőszelektált tételekig terjed kínálatunk. Magyarországon egyedüli forgalmazóként nálunk található meg az iSpritz, melyet az egyik legismertebb olasz aperitif előre bekevert változata, amihez csak egy pohár, néhány jégkocka és egy-két narancsszelet kell és már garantált is a jó hangulat.

Cégünk több, mint 10 millió palack éves bor eladással hazánk egyik legnagyobb italbeszállítója kategóriájában és stabil partnerei vagyunk a legtöbb nemzetközi és hazai kiskereskedelmi láncnak.
A teljesség igénye nélkül együtt dolgozunk a Tescoval, a Sparral, az Auchannal, a Lidlel, az Aldival, a CBA-val, a Metroval, a Pennyvel, a Cooppal. Szoros partneri kapcsolatot alakítottunk ki számos nagykereskedéssel, a trafikok jelentős részével és további számtalan kisebb partnerrel.

Szintén az idei évben erősítettük meg HoReCa és export üzletágunkat, melyeket folyamatosan fejlesztünk és bővítünk. Jelentős export tevékenységbe kezdtünk, és sikeres partneri megállapodásainknak köszönhetően stabil beszállítók vagyunk Csehországban, Szlovákiában, Lengyelországban, Kínában, Oroszországban, s egyre intenzívebb jelenléttel a kanadai borpiacon is elkezdtünk dolgozni. Egyre növekvő HoReCa csapatunk új partneri kapcsolatokat épít és ápol hazai szállodaláncokkal, vendéglátóhelyekkel és borbárokkal.

Innovatív szemléletünkkel mind újabb és újabb termelőket, márka- és termékkoncepciókat kutatunk fel, új lehetőségeket biztosítva ezzel fogyasztóink számára.

Évről-évre részt veszünk a legtöbb hazai rendezésű, nagyszabású boros eseményen (Budavári Borfesztivál, VinCe Budapest Wine Show, Rosalia, Winelovers rendezvények) ahol mindig megmutatjuk legújabb tételeinket, jókat beszélgetünk fogyasztóinkkal, hogy a személyes kapcsolatokon keresztül is tovább fejlődhessünk. Kiemelt vendéglátóhelyeinkkel karöltve egyre több közös borkostolót szervezünk, hogy szűkebb körben is bemutathassuk a top tételeinket.

Híreink